Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Φοβερη η νυχτα αποψε...

Ειχε τα γενεθλια του ο πατερας μου χθες,και λεω χθες γιατι ειναι ηδη 1ηωρα. Και ηρθαν στο σπιτι καποιοι καλεσμενοι και αναμεσα σε αυτους η οικογενεια μου! Περασαμε πολυ ωραια. Μου αρεσε που πανω απ'ολα ειδα για μια ακομα φορα και επιβεβαιωσα τον εαυτο μου πως ο μπαμπας μου ειναι καλα και ευτυχισμενος. Ναι αλλα δυστυχως δεν φτανει μονο αυτο. Υπαρχουν διαφορα προβληματα σε αυτη τη σχεση. Και φοβαμαι πολυ. Σε μια στιγμη ομως χαλασαν ολα. Ενα τηλεφωνο τα χαλασε ολα. Δεν χρειαζεται να πω αλλα... Το μονο που θελω να πω ειναι οτι εγω εχω πληγωθει πολυ απο τους δικους μου ανθρωπους,ανθρωπους που αγαπαω και ελπιζω και το ιδιο να συμβαινει και σε αυτους. Να με αγαπανε δηλαδη.Δεν ειμαι καλα. Ποναει η καρδια μου. Και τα συναισθηματα μου εχουν μπλεχτει μεσα στους ιστους της αραχνης μου.
Θελω τοσο πολυ να κλαψω , αλλα δακρυ δεν βγαινει.
Και νιωθω τοσο μονη... οχι απο φιλους αλλα απο ανθρωπους να με αγαπανε! Ανθρωπους να με νοιαζονται. Και ζηταω τη μαμα μου. Μονο αυτο θελω. Κανεναν αλλον! Μονο εκεινη...
Μανουλα μου η κορη σου ποναει... Μαμα κλαιω...
____
Συγνωμη εαν παραφερθηκα,αλλα ειμαι τοσο χαλια καταλαβενετε Καληνυχτα. Ονειρα γλυκα να εχετε

4 σχόλια:

  1. Mικρή μου ελπίζω τώρα να νιώθεις καλύτερα..
    Ανθρώπους που μας αγαπάνε έχουμε όλοι, είτε είναι κοντά μας είτε είναι μακριά, να είσαι σίγουρη γι'αυτό!

    Όσο για τους δικούς σου, σε αγαπάνε σίγουρα, δεν υπάρχει αμφιβολία, πώς να μην αγαπάς ένα πλασματάκι 14χρονών με την δική σου ψυχούλα?
    ε? :)

    Μην στεναχωριέσαι για τίποτα, όλα κάποια στιγμή βρίσκουν το δρόμο τους, και όλα για κάτι γίνονται..

    Θα περνάω πιο συχνά να βλέπω τί κάνεις :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω christine. Aλλα δεν παυω να λεω οτι νιωθω μονη μου. Πληγωθηκα απο ανθρωπους που δεν το περιμενα. Νομιζα οτι με αγαπουσαν αλλα δεν ειναι ετσι... Τελοσπαντων. Ολα θα πανε καλα:) Θα περασει και αυτο :) Τις καλησπερες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλοι κάποια στιγμή πληγωνόμαστε, και από τα λάθη μας μαθαίνουμε! Mην το βάζεις κάτω μικρή μου, έχεις πολλά να μάθεις ακόμα! Kαι αν απογοητεύητκες από κάποιους, να είσαι σίγουρη πως υπάρχουν πολλοί που θα στο αναπληρώσουν αυτό με αγάπη!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kατω δεν το βαζω! Απλα σταναχωριεμαι... δεν πειραζει ομως! Θα περασει και αυτο! Ευχαριστω για το ανδιαφερον σου... τα λεμε! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή