Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Mε προορισμο τον ουρανο...


Σημερα ξυπνησα με μια περιεργη σκεψη στο μυαλο μου. Σαν καπου να ηθελα να παω και να μην ξερω που. Ετσι λοιπον,σηκωθηκα απο το κρεβατι και πηγα στη κουζινα. Ξεκινησα λοιπον να ντυνομαι, πολυ προχειρα. Ερχεται ο πατερας μου τοτε στο δωματιο και μου λεει να παμε στη μανουλα μου. Να λοιπον που ηθελα να παω! Μπαινουμε στο αμαξι. Σιωπηλοι και οι δυο. Εκεινος με ενα τσιγαρο στο στομα και εγω γυρισμενη προς το παραθυρο να σκεφτομαι εκεινη. Φτασαμε και μολις αρχισε να βρεχει. Δε με ενοιαζε. Πηγα μεσα στον ταφο. Με τα γυαλια στο προσωπο και τα δακρυα να πεφτουν πανω στα λουλουδια. Γαρυφαλλα! Ποσο της αρεσαν τα γαρυφαλλα. Γι'αυτο της τα πηγα. Τα αφησα κατω και καθησα ορθια κοιταζοντας την στα ματια. Με τη βροχη να πεφτει δειλα πανω στην φωτογραφια της. Τι ομορφη που ηταν! Αλλα επιασα τον εαυτο μου να προσπαθει να την προφυλαξει. Οχι απο τη βροχη αλλα δεν ξερω και απο τι... Ισως απο τη στεναχωρια μου. Που την ξερει καλα. Καθησα για λιγο παλι απεναντι και την κοιταζα μεσα στα ματια. Της ειπα αυτα που ηθελα να της πω και εφυγα αφηνοντας την, με προορισμο τον ουρανο...

4 σχόλια:

  1. Για σένα μικρή μου..

    Still Here-Kristian Valen

    Close your eyes
    I’ll stay beside you
    I’m still here
    I won’t let them find you
    I’ll be laying right here by your side
    Even though my heart is breaking
    Seeing you like this I’ll face it
    Don’t be afraid
    You’re not alone
    (http://www.youtube.com/watch?v=pjl2R5XVPjw)

    Να προσέχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eυχαριστω Λετα. Να εισαι καλα!
    Καλημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ονειράκι μου
    αλήθεια σου λέω δεν ξέρω τι να σου πω
    μπορώ μόνο να σε θαυμάζω
    είσαι πολύ δυνατό παιδι
    και μπράβο σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολοι ειμαστε δυνατοι Λενακι. Να το θυμασαι αυτο! Ο καθενας στο τι μπορει να αντεξει.
    Καλο απογευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή