Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Εσωτερικη αναζητηση....

Τελικα ευτυχως που υπαρχουν οι μερες αυτες. Εννοω της εσωτερικης αναζητησης. Μπορεις ανετα να δεις τον εαυτο σου στο καθρεπτι. Ειναι υπεροχα! Και αυτο εκανα και εγω. Βρηκα χρονο για την εσωτερικη αναζητηση μου. Καθησα και σκεφτηκα. Ειδα τον εαυτο μου στον καθρεπτι καταματα και ειδα και τη μητερα μου μετα απο τοσο καιρο. Αλλα πρωτη φορα ενιωσα ετσι. Τοσο ηρεμη που νιωθω που την ειδα. Τοσο ομορφα! Και η χθεσινη συζητηση ηταν βεβαια και το σπρωξιμο πιο πολυ στο να με αναζητησω. Και που κατεληξα; Σε αυτο που μου ελεγε χθες το αδερφακι μου(Χριστινα(κορη της κοπελας που ειναι μαζι ο
πατερας μου) και πριν λιγο καιρο μια αλλη φιλη μου ονοματι Μαρια. (δεν ξερω εαν ηθελες να αναφερω το ονομα σου(συγγνωμη εαν σε πειραξε). Ποιο ειναι αυτο; οτι τελικα στη ζωη εισαι μονος. Σε οτι περνας. Οσο και αν πονας. Εισαι μονη! Στης ζωης την ανηφορα. Ισως καποιος να σε καταλαβει αλλα οχι να ειναι μαζι σου την ωρα που εσυ εισαι ρακος. Ειμαι μονη μου! Και σε μια αλλη παριμοια(δεν ξερω εαν λεγεται παριμοια,αλλα ας την πουμε ετσι)"Εαν αγαπας καποιον,αστον να ζησει και να κανει οτι θελει". Ετσι και αλλιως δεν καταφερνω κατι στο να σε παρακαλω... ετσι δεν ειναι αγαπη μου; Κανε ο,τι θες! Και αν μου γυρισεις θα σε περιμενω με το καλο. Γιατι σε αγαπω. Και ειμαι κοντα σου σε οτι με χρειαστεις. Και θα ειμαι αγγελε μου!
Ειμαι καλα και με αγαπω
και αυτο που ζητω
ειναι, ο ουρανος να σε φερει πισω.
Ειμαι καλα και σ'αγαπω
αποψε ανοιξα πανια και εχω μαζι μου τον καιρο ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!
Να προσεχεις λαγουδακι μου δεν θα σταματησω να σε ονειρευομαι απλα δε θα σε ενοχλω...
Καλη συνεχεια σε οτι εχετε να κανετε ψυχες μου! Και μην ξεχασετε...ο ουρανος θα ειναι ανοιχτος σημερα! Σας περιμενω.....

1 σχόλιο:

  1. Ομορφα ή άσχημα έτσι είναι, σε πολλές φάσεις μας μόνοι είμαστε κι ας ειναι που κάποιες φορές νιώθουμε δίπλα μας όλο τον κόσμο, πάλι μόνοι είμαστε μωρέ.
    Αλλά δεν πειράζει, έτσι είναι!!!
    όμορφο τραγουδάκι πάλι.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή