Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Ξαναγυρισαμε στα ιδια λοιπον...

Χαιρετω σας! Χαιρετω σας! Τι μου κανετε;; Εχουμε καιρο να τα πουμε το ξερω... ενταξει και εγω το αφησα τωρα τελευταια το blog και δεν εγραφα,βασικα δεν ειχα και πολυ ορεξη να καθομαι μπροστα απο μια οθονη και να παταω κουμπακια...Ψιλοβαριομουνα να πω την αληθεια αλλα τωρα φαινεται μου ξαναηρθε η ορεξη! Ουφ! Καλοκαιρι... οσο θυμαμαι το προηγουμενο καλοκαιρι τοσο πιο πολυ θελω να το ξαναζησω. Ηταν ωραια περσυ! Εζησα πολλα! Εμαθα πολλα. Αλλα δυστυχως ολα τα καλα καποτε τελιωνουν...δυστυχως η ευτυχως... βεβαια ενταξει εχεις τις εμπειριες,εχεις τις δυσαρεστες στιγμες,τις ευχαριστες στιγμες και τα θυμασαι και γελας! Γελας;; ναι,σχετικο αυτο. Τεσπα...
Οσο για φετος..;; χαχα! :) ολα πηγαν μια χαρα χαλια. Γενικα η χρονια αυτη πηγε ολιγον χαλια. Ενιωθα μονη και οι προβλεψεις που κανανε μερικοι βγηκαν αληθινες... δεν πειραζει. Εστω και αν περασα χαλια εχω να θυμαμαι κατι... τις βολτες που εκανα στο χωριο μου μαζι με τα παιδια! Αυτο μονο. Και οτι περιεχει αυτο μεσα του.
Τελικα το να γνωριζεις ανθρωπους σε ανανεωνει! Φετος γνωρισα πολλα παιδια. Κανενα βεβαια δεν θυμαμαι τωρα. Μονο καποιους ανθρωπους που με κανανε να γελαω.
Αυτα προς το παρον.
Να περνατε καλα! Να γελατε πολυ! Να μιλατε πολυ! Να αγαπατε πολυ! Να εκφραζεστε πολυ και γενικα επειδη βαρεθηκα γραφω αυτο το "πολυ" Ο,,τι και αν κανετε να το κανετε πολυ!! Αυτο εμαθα φετος...
Μακια σας... Και... ονειρακια! :D

3 σχόλια:

  1. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΟΛΟΙ ΓΥΡΙΣΑΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΧΑΘΗΚΕΣ.ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή