Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

Αγαπη να δινεις και ας μην παρεις!

Ειναι τοσο δυσκολο στις μερες μας να βρεις αγαπη. Απο αυτον που πραγματικα τη θελεις. Κοιτας τον ουρανο απελπισμενη χωρις ισχος κακου και απλα περιμενεις ενα σημαδι. Σημαδι που ισως να μην βρεις, μα αν ψαξεις... πολλα γινονται εαν ψαξεις.
Να ψαξεις μεσα σου βαθια τι πραγματικα θελεις. Πως πραγματικα μπορεις να αγαπησεις. Και αν μπορεις να μεταδοσεις αυτην την αγαπη.
Ειναι τοσο δυσκολο στις μερες μας να βρεις αγαπη. Αλλα εμενα εσεις μου δωσατε αγαπη. Εσεις με φερατε εδω. Εδω που ειμαι. Στην καρεκλα που καθομαι και παταω τα κουμπια του υπολογιστη για να γραφω. Απο εσας τρωω και εχω τη ζεστασια μου,τη φροντιδα μου,τους πονους μου, τις χαρες μου. Εσας πρωτοαντικρυσα οταν ανοιξα τα ματια μου. Σε εσας ειπα την πρωτη μου λεξη. Εσεις ξενυχτισατε διπλα μου. Ωσπου πριν απο καιρο,ενας σημαντικος ανθρωπος εφυγε απο τη ζωη μας. Που ολοι τον αγαπουσαμε. Εφυγε ομως... Δεν ξερω για σας αλλα για μενα ειναι εδω ακομα. Μυριζω ακομα το αρωμα της. Και οταν θελω να τη θυμηθω καλυτερα ...απλα της μιλαω. Τη σημασια εχει εαν δεν ειμαι τοσο δικια σας. Εγω εσας αγαπησα,εσας αγαπαω και εσας θα αγαπαω.
Δεν θελω να βρω κανεναν. Δε θελω να ψαξω για τιποτα. Αυτη ειναι η ζωη μου αυτη και η οικογενια μου. Συνεχιζουμε μαζι οσο και αν φαινεται δυσκολο. Δυο μειναμε. Εσυ και εγω.Ασε τους αλλους.Εγω και εσυ. Δυστυχως το αλλο προσωπο εφυγε. Αλλα συνεχιζει να ειναι εδω...

4 σχόλια:

  1. ..Δυσκολο ειναι να βρεις αγαπη..υπάρχει ομως η αγαπη και αυτη μπορεις να τη βρεις σε στιγμες που ούτε καν μπορεις να φανταστεις..

    αυτες τις στιγμες ψαχνουμε,αυτες δινουν ακομα πιο πολυ δυναμη και ελπιδα!

    κουκλακι πιστευω να εισαι καλά!
    ετσι?
    και μη μασας πουθενά..πουθενα!
    φιλια και θα τα πουμε συντομα ακομα καλυτερα!
    ετσι?
    bye!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΑΛΗΘΙΝΗ.ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΑΙ ΟΜΩΣ.ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΠΛΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ.Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ονειράκι μου υπάρχει η αγάπη.
    Στα πρόσωπα γύρω σου.
    στις γραμμές σου
    σ αυτήν που την εχεις μέσα σουπου της μιλας, που την αγαπας
    υπάρχει πολλές φορες δεν την βλεπουμε καθάρα γιατι ανεβαινουν μαυρα φοντα και μας αποσυντονιζουν
    αυτα κοιτα να τα διωχνεις απο κοντα σου


    φιλιά πολλά
    να γελας μωρό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλη μου συμφωνώ μαζί σου πως αν ψάξουμε μέσα μας, θα βρούμε το συναίσθημα της αγάπης. Το καλύτερο είναι, να το μοιραστούμε και με τους άλλους ανθρώπους. Έξω με τον εγωισμό που επικρατεί στις ψυχές πολλών ανθρώπων, η αγάπη δε βρίσκει πολύ χώρο. Όμως πάντα υπάρχουν Άνθρωποι που δε φοβούνται να δείξουν την αγάπη τους. Σήμερα πολλοί φοβούνται να εκδηλώσουν την αγάπη τους, για να το λάβουν αυτό οι άλλοι ως αδυναμία. Πράγματι κάποιοι μπορεί να το λάβουν σαν αδυναμία, να το εκμεταλευτούν. Σε τιμάει το γεγονός πως αναγνωρίζεις την αγάπη που δέχτηκες και ευχαριστείς για αυτό. Κάποιοι δεν ευχαριστούν, νομίζοντας πως οι άλλοι είναι υποχρεωμένοι να τους αγαπάνε....Για εμένα δυνατός είναι ο άνθρωπος που αγαπάει και δε φοβάται να το δείξει. Και όταν το δείχνει, το δείχνει με τρόπο όχι επιδεικτικό (γιατί εκεί δε μιλάμε για αγάπη, αλλά για υποκρισία), αλλά διακριτικό. Μου άρεσε πολύ η περιγραφή του προφίλ σου.
    Φιλικά
    Max

    ΑπάντησηΔιαγραφή