Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

H μερα των ερωτευμενων...

Κλασσικα, σημερα θα μιλησουμε για τη γιορτη του αγιου Βαλεντινου. Δεν εχω ορεξη να γραψω. Πρωτα απ'ολα δεν ειναι αγιος της δικης μας θρησκειας.
Μας εγινε μια ερωτηση απο το σχολιο σημερα ,για να ειμαστε στο θεμα δηλ, "αν μας αγγιζει αυτη η γιορτη..." και ηρθε η σειρα μου να απαντησω.
"Πιστευω κυριε οτι δεν υπαρχει μια μερα μονο για να δειξουμε την αγαπη μας σε καποιον/καποια. Η' να παω να του/της παρω μια σοκολατα lacta!
Οταν αγαπας,αγαπας καθε στιγμη που περναει απο μπροστα σου και απ'ολα τα σταδια.
Επισης, αυτη η γιορτη ειναι και εμπορικη γιατι ολοι αυτοι την ημερα θα παρουμε τους καλους μας και θα βγουμε!
Δεν ειμαι κατα αυτης της γιορτης,απλα πιστευω οτι ειναι αχρηστη.
Τωρα βεβαια θα μου πεις τα περνας αυτα γιατι δεν εχεις γκομενο. Ε,ενταξει. Οποιος θελει να το πει ετσι...
Παντως εγω αυριο θα γιορτασω και ας ειμαι μονη μου. Εχω την αγαπη μου για σενα και ολα καλα. Εσυ δεν ξερω τι θα κανεις... παντως για να ηρεμησω λιγο καλο θα ηταν να βγω στη βροχη να καθησω λιγο. Πραγματικα, δεν εχω ορεξη να πω τιποτα. Θελω να κοιμηθω και να ξυπνησω την Κυριακη και να εχει περασει αυτη η μερα που μεσολαβει. Δηλ το Σαββατο!

Παω να βγω στο μπαλκονι μου! Να σε σκεφτω... Δεν εχω κατι παραπανω να σου πω... απο μια απλη λεξη "σ'αγαπω!" Ας βαρεθηκες να την ακους. Εγω θα στη λεω και δεν με νοιαζει τι θα πεις εσυ....

2 σχόλια:

  1. τωρα τι να πω?..ειλικρινα με σκλαβωνεις καθε φορα που σε διαβαζω..και δεν στα λεω ουτε για να ανεβω στην εκτιμηση σου ουτε για να μη σε αποθαρυνω αν τυχον ειχες αδικο..οτι και να πω ειναι πολυ λιγο κουκλακι μου.

    ενα τραγουδακι ετσι γιατι γουσταρω τρελα που υπάρχουν ανθρωποι και κοριτσια σαν εσενα..
    το τραγουδι χιλιοπαιγμενο απο πολλους...εξαιρετικα αφιερωμενο...

    http://www.youtube.com/watch?v=6Y4CmGHAnyg&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aφου σε σκλαβωνω με την καλη εννοια μη φοβασαι. Βασικα τη γνωμη μου λεω... ελπιαζω να περασεις καλα οπως και εχεις μικρε μου!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή