Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Μακαρι να με πιστευες....

Και εγω γιατι να συνεχιζω να ασχολουμαι μαζι σου; Απο τη στιγμη που δεν καταλαβενεις τι σου λεω. Και δεν μιλαω μονο για μενα αλλαγια ολους μας. Προσπαθουμε να σε φερουμε κοντα μας και να σε κανουμε να νιωσεις οπως νιωθουμε εμεις και εσυ αυτο που κανεις ειναι να μας λες "οτι θελω θα κανω" και τιποτα αλλο .
Δεν αντιλεγω. Μπορεις να κανεις οντως ο,τι θελεις. Αλλα οχι να κοροιδευεις καρδιες που σε αγαπανε. Αυτο δεν ειναι "κανω ο,τι θελω". Ουτε σου απαγορευω να κανεις βλακειες και ας μας πειραζουν.
Μιλαω εκ μερους ολων μας. Εγω σταματησα να ασχολουμαι μαζι σου. Οχι γιατι κουραστηκα η επειδη δεν θελω να σε κανω να δεις τι ζωη με αλλα ματια,αλλα επειδη εαν συνεχισω να ασχολουμαι μαζι σου θα σου δειξω τον κακο μου εαυτο. Δεν ξερω εαν θα σου αρεσει αλλα προσπαθησε να βγεις απο αυτο το μικρο τρυπακι που εχεις μπει.
Εγω σε βοηθησα και σου εδωσα το χερι μου να ανεβεις αλλα εσυ διαλεξες να μεινεις κατω. Οκ.
Δικαιωμα σου. Αλλα δεν γουσταρω να κοροιδευεις αυτους που αγαπαω και να τους ξεγελας δειχνοντας τους ενα αλλον εαυτο.
Οχι σε αυτους που αγαπαω εγω!
Να φυγεις μακρια μου! Ακους; Μακρια.
Καποτε καποιος μου ειχε πει "Ο,τι δεν μπορεις να το συγχωρησεις,αγαπησε το πιο πολυ"
Εγω ομως δεν μπορω να σε συγχωρησω. Για τιποτα.
Μεινε εκει. Να κλαις.... και αν καποτε με χρειαστεις θα ειμαι εδω... μονο που θα ειναι πολυ αργα....

______________
Αυτα σκεφτομουνα χθες το βραδυ για μια φιλη μου.
Δεν μπορω να ξαναπεσω για σενα. Δεν ξερω εαν αξιζει....
Δεν περιμενω ουτε να μου δωσεις αυτα που σου εδωσα ουτε να μου πεις ευχαριστω. Απο κανεναν δεν περιμενω ευχαριστω. Απλα ελπιζω καποτε να καταλαβεις τι σημαινη η λεξη Αγαπη. Και αλλες πολλες. Να νιωσεις επιτελους....
Αλλα τεσπα... δεν σε πιεζω. Ετσι και αλλιως ποτε η πιεση δεν ογηδησε σε καλο.
Κανε αυτο που νομιζεις...

7 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ πολύ με εβγαλες από τον κόπο να τα γράψω για μια αχάριστη ψυχή που το μόνο που βλέπει είναι ο εαυτούλης της...θα της πω να διαβάσει την ανάρτηση σου....
    νάσαι καλά...πολύ καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ονειρακι μου πρεπει να πας εδω:
    http://www.myflashfetish.com/
    να φτιάξεις λογαριασμο, μετα να πτησεις εκει που λεει mp3 playlists
    να διαλεξεις την μορφη που θελεις να εχει.
    Μετα στο πλαισιακι που έχει πατας το ονομα του καλλιτεχνη και μετα search
    ακους το κομματι, αν ειναι αυτο που θες και μετα πατας το + δλδ add to playlist
    θα εμφανιστει στο κατω μερος της σελιδας.
    καπου στο μεσο της σελιδας εχει ενα πρασινο κουμπακι που λεει save-get code διπλα απο αυτο θα δωσεις ονομα στην playlist σου και μετα θα το πατησεις.

    Μετα επιλεγεις click here to post to blogs

    θα επιλεξεις το blogger
    θα δωσεις το εμαιλ σου και τον κωδικο που συνδεεσαι sto blogger
    το ονομα του blog και μετα post.
    αυτο ηταν Ονειρακι μου , ελπιζω να τα γραψα ευκολα.






    οσο για την αναρτηση σου ματια μου

    εχω δει στο παρελθον ατομα γυρω μου που οσο κι αν εδωσα αγαπη και στοργη , αυτα ηταν απλα ανικανα να αγαπησουν τον οποιοηποτε, εννοειται πως ευχαριστω κλπ ειναι ψιλα γραμματα για αυτα..
    ΜΑΚΡΙΑ απλα δεν χωρανε τετοιου ειδους ανθρωποι διπλα μας


    φιλια πολλα κοριτσακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά ακριβώς τα λόγια θέλω να πω σε έναν άνθρωπο, ο όποιος είναι μέσα στην οικογένεια μου και απλά αρνείται να συνυπάρξει μαζί μας.Απλά ζει μόνο για τον εαυτό του και δεν νοιάζεται ούτε στο ελάχιστο για τα δικά μας θέλω. Είναι μέλος της οικογένειας, ζει μέσα στο σπίτι και απλά μας αγνοεί.Απαιτεί να κάνουμε τα πάντα για αυτόν, να τον υπηρετούμε. Είχε προηγηθεί ένα περιστατικό όπου ένας από τους 2 γονείς ήταν άρρωστος στο νοσοκομείο και απλά δεν τον πτόησε καθολου από το να βγαίνει, να χορεύει, να ξενυχτάει, να μην βοηθάει στο σπίτι, να γρινιάζει για τις δουλειες του σπιτιού, να μην τον νοιάζει που εγώ γύρναγα από το νοσοκομείο πτώμα και έπρεπε να μαγειρέψω, κλπ.. Πήγαινε στο νοσοκομείο και έκανε ότι μπορούσε για να φύγει νωρίτερα. Ξέχναγε να δώσει τα φάρμακα και απλά δεν τον ένοιαζε. Εγώ όμως έχω ακόμα την ελπίδα ότι μπορεί να αλλάξει.Άντε και καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. homemade ελπιζω να μην τα χαλασω περισσοτερο διαβαζοντας την αναρτηση μου ...

    Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μωρο μου εγω συγγνωμη που σε εβαλα να τα γραψεις. Εχαριστω καρδια μου!
    φιλακια λουλουδι μου! Να προσεχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. poios arage? μακαρι ολα ν απανε καλα! Αληθεια σου λεω. Και να μην σταματησεις να ελπιζεις ποτε!
    Την καλησπερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο προφιλ μου εχω και το e-mail μου..σε περιμενω να τα πουμε.
    οκ κουκλάκι?
    bye!

    ΑπάντησηΔιαγραφή